Alla vi som gillar Maria

torsdag 8 december 2011

All I want for Christmas is you!

Nu har jag kommit på vad jag ska önska mig i julklapp av dig kära bloggläsare!

Jag vill att du som gillar min blogg men som inte har lagt till dig som följare gör det.

Det tar inte lång tid och det kostar ingenting. Helt enkelt den perfekta julklappen.

Det enda du behöver ha är ett Google-konto och en gärna en bild. Om du inte vill ha en bild på dig själv så finns det 350 miljoner bilder på nätet.

Sen trycker du på den långa blåa knappen som är till höger. Ovanför bilderna på dem som redan följer min blogg. Den som det står "Anslut dig till den här webbplatsen" på och sen följer du bara instruktionerna.

Busenkelt.

Och så gör du mig jätteglad. Det är en winwinsituation!!

Jag har redan fått min julklapp av Maria Börjesson och Mockapocka.

 Tack så mycket.

 Det var precis vad jag önskade mig!!


4 kommentarer:

  1. Jag följer dig på bloglovin... räknas det som julklapp?

    SvaraRadera
  2. Ok, en julkla som redan var fixd och klar alltså!

    SvaraRadera
  3. Jag följer mina favoritbloggar genom att länka till dem i min blogg i marginalen.
    Får se om jag får till en bild innan jul...då kanske jag gör ett undantag och sätter mig som följare i din blogg.
    Vad gör man inte för att glädja dig...typ. *ler*

    Ha en fin dag!
    Kram Elle

    SvaraRadera
  4. Jag har varit din följare ganska länge :-)

    SvaraRadera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...