Alla vi som gillar Maria

onsdag 30 november 2011

Jag går och fiskar...

Gafflan - jag snor din idé rakt av!

OK?

Jag har mellan tummen och pekfingret 50-70 besökare per dag på min blogg men det är bara ett fåtal av er som ger er tillkänna. På sin höjd brukar jag ha 8 kommentarer på ett inlägg.

Vilka är ni andra som tittar in hos mig?

Kan ni bara för denna enda gång frångå era principer om att inte kommentera och bara ge mig en liten vink om vilka ni är!? Please??



Ni behöver inte berätta något om er själva (om ni inte vill såklart!) utan det räcker med ett enkelt "Hej!"

Givetvis vill jag att även ni som brukar kommentera slänger in ett "Hej" ni med!

Är ni riktigt duktiga så bjuder jag på lussebullar i eftermiddag!!

19 kommentarer:

  1. Hej!

    Kvinna 60+, förtidspensionär.

    Läser din blogg dagligen och har gjort ett bra tag. Tycker att du skriver jättebra och får ofta mig ett gott skratt.

    Hittade hit genom min dotter som också läser din blogg.

    SvaraRadera
  2. Ja det där undrar jag oxå över ibland. Jag har inte riktigt så många besökare som du per dag men ändå? Ett stadigt antal kikar in till mig varje dag. Och bara ett fåtal, "kärngänget" ;) ger sig till känna. Lite nyfiken blir man allt...

    Ha en fin dag!

    Ps. Ja det där DÖÖdumt att godis är så gott.. ;) Ds.

    SvaraRadera
  3. Hittade hit igår (kommer inte ihåg hur) och är tillbaka igen idag :)

    Ha det bra!

    SvaraRadera
  4. Vem hittade vem? Jag blir osäker... Ganska ny på din sida, men jag läser den gärna!

    SvaraRadera
  5. Hej!
    Fick tipset av min dotter som är en jobbkompis till sig. Tycker att Du är väldigt duktig att skriva. Får ofta ett gott skratt.

    SvaraRadera
  6. Förstagångare här..känner igen det där..många är in å kikar men lämnar inga spår...
    Kram på dej
    Anita

    SvaraRadera
  7. Eftersom jag hejade på Gafflan hejar jag också på dig. Här och nu!

    SvaraRadera
  8. Jomen jag kommenterar allt i bland;)
    Jag undrar också som du, vilka som läser men det är ju inte alltid jag själv har tid att kommentera men en del gör ju ALDRIG det!

    Kram

    SvaraRadera
  9. Jag brukar titta in till dig nästan varje dag och kommenterar när jag hinner och orkar!
    Tycker om din blogg för att vi tänker rätt lika i många lägen. Du skriver väldigt underhållande!
    Ha en skön kväll!
    Kram Elle

    SvaraRadera
  10. Hej, du vet vem jag är.. Jeanette, 41, gift, två tonårsdöttrar mm.
    Kram

    SvaraRadera
  11. Hej hej!
    Är här de dagar då jag bloggar. Vilket varierar kraftfullt. Just nu inte särskilt frekvent medan det blir intensivt vissa perioder. Jag brukar kommentera när jag känner att jag har någonting att säga. Annars försöker jag låta bli (det blir så konstiga kommentarer annars) ;)

    SvaraRadera
  12. Hej!
    Nyansluten följare. 45-årig tvåbarnsmor. Ja, vill du veta mer får du ta reda på det själv! :)

    SvaraRadera
  13. HEJ!

    Har precis hittat din blogg eftersom du hittade min, har kikat in ett par gånger hittills och kommer tillbaka :)

    SvaraRadera
  14. Maria, du vet att jag följer dej! Ses på jobb! :) KRAM Jennie

    SvaraRadera
  15. Tror jag hamnade hos dig via tips från Ketchupmamman, 78% säker på det. Kvinna, 47 år, boendes i Sthlm. Gillar din blogg så mycket att det blivit ett behov hos mig.

    SvaraRadera
  16. Hej hej! Vem jag är vet du ju! Ungefär på samma nivå som jag känner dig i alla fall! :)

    SvaraRadera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...