Ni som följer min blogg har troligtvis läst (och himlat med ögonen åt) mitt inlägg om när vi var på Liseberg. Om inte får ni leta upp det i listan till höger.
Vi har återigen varit på en liten minisemester och när vi kom hem idag ligger det ett mejl från en Helena på Lisebergs gästservice. Hon beklagar det inträffade och vill som kompensation ge mig fem gratisentréer till Liseberg. Sommaren 2011.
Seriöst. Vilken skola gick hon på??
Hahaha, tragiskt.
SvaraRaderaÄr själv en "bitch" som ifrågasätter och påpekar för företag, institutioner o nöjesställen om sånt jag anser vara knas eller kanon. Dessa ställen är riktade till allmänheten o då måste man få påpeka för att de ska ha möjlighet att förändra. Ang fribiljetter, kan du inte sälja fem till priset av tre o använda pengarna till nästa sommars utflykt? Ge inte upp Liseberg för det är en underbart ställe att vara på med sin familj <3
SvaraRadera