Alla vi som gillar Maria

söndag 1 maj 2011

Komma igång!

Jag har läst någonstans att en kvinna behöver få ur sig ett visst antal ord varje dag - jag kommer inte ihåg hur många men det var en betydande siffra. Som bekant finns det inga regler utan undantag och jag är ett av dessa. Det spelar ingen roll hur mycket jag pratar på en dag - och tro mig det är MYCKET! - det tycks alltid finnas fler ord som vill ut. Tänkte därför att en blogg skulle vara ett utmärkt forum för mig att få ur mig alla dessa tankar och små anekdoter som trängs i mitt huvud.

Jag skäms nästan för att erkänna det, särskilt med tanke på att en 6-åring idag vet hur man laddar ner musik från nätet och i stort sett alla 9-åringar använder Facebook - men jag är inget vidare på datorer. Trots detta tänkte jag försöka skapa en blogg och om det är någon som vill läsa om min vardag och mina tankar så är ni hjärtligt välkomna!

Kram Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...