Alla vi som gillar Maria

söndag 13 januari 2019

En slumpmässig skyltsöndag?

För ett tag sen hade jag en kund i Spelbutiken på mitt jobb som lämnade in sina spel (typ Lotto, Keno, Topptips osv)
När jag sa slutsumman hajade vi båda till. 359 kronor? Var det inte samma som numret på hans kölapp? När vi konstaterat att det mycket riktigt var så sa jag "Du kommer lätt att vinna - detta måste betyda något!!" Han flinade lite men hoppades såklart att jag hade rätt. Jag hittade lapparna  (som jag såklart sparade) i fredags när jag tömde fickorna på mina arbetskläder.


Han kom tillbaka efter några dagar och berättade att han vann 7000:- på ett av spelen....


Igår var jag på ett försäljningsparty hos en av mina favoriter på jobbet. En annan favorit var ansvarig för maten och hon tog verkligen sin uppgift på stort allvar. Ni kanske kan gissa vad det var för party??


Som vanligt är det BP som styr upp det där med länkarna!

3 kommentarer:

  1. Hej sötnos, underbar " fest " du var på inköptes ngt :) hihi
    skyltningen var perfekt med vinst går man långt det är bara du och jag som skulle behöva en nu ;)
    Ta hand om dig kram från ny blogg

    SvaraRadera
  2. Det där med vinsten är ju helt otroligt! Du är verkligen en riktig lyckobringare! Hoppas killen kom med en tårta till dig eller ännu bättre, delade med sig av vinsten;-)
    Vad du skyltar med i andra bilden har jag ingen aaaaaaaaningom;-)
    Tusen tack för två härliga skyltar och länken:-)

    SvaraRadera
  3. Spännande party :)
    Men så roligt med killen som vann! Kul att han kom tillbaka och berättade :)

    SvaraRadera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...