Alla vi som gillar Maria

onsdag 21 november 2018

Typiskt mig. Med tillhörande skylt ;-)

Igår hade jag ett äldre par i min kassa. Kvinnan håller fram en (tycker jag) box med kattmat och säger: "Och så har jag tre såna här!"
"Är det samma smak på alla?" frågar jag varpå kvinnan ser väldigt förvirrad ut.
"Är det inte samma smak på alla måste jag scanna dem allihop" förtydligar jag men kvinnan ser om möjligt än mer förvirrad ut.
Till sist säger hon: "Jag vet inte om det är någon smak på dessa??" och vänder på kartongen så att jag ser att det är..........
INKONTINENSSKYDD FÖR MÄN!!!

Jag brydde mig inte ens om att förklara varför jag ställde en så oerhört korkad fråga utan lät kvinnan gömma undan sin box i vagnen igen......

Och på tal om snoppar så såg jag en fantastiskt rolig skylt i måndags när jag och tre kompisar på var på Gekås.

Ingen automatisk text tillgänglig.


Undrar om de hade sålt bättre eller sämre med originaldoft??

7 kommentarer:

  1. Asgarvar högt! Hahahaha! Hur kan man förväxla kattmat med inkontinensskydd, hahaha:-)))))
    Åsså doftsnoppen på det. Du är bara för rolig:-)))))

    SvaraRadera
  2. OMG Du är ju så himla skojjig :D

    SvaraRadera
  3. Sötnos jag saknar dog och din underbara humor

    SvaraRadera
  4. Kattmat och inkontinensskydd,jaja. Hon undrade nog🤪

    SvaraRadera
  5. Fnittrar högt för mig själv :)

    SvaraRadera
  6. Vilken spännande tillvaro du har där i kassan, haha, hade du någon skämskudde att plocka fram? Skylten, vad säger man? Varken det ena eller andra för mig tack!

    SvaraRadera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...