Alla vi som gillar Maria

fredag 9 mars 2018

Karma is a bitch!

Alla som varit på Gran Canaria vet att det blåser ganska mycket där. Så även idag. När jag kom från toaletten och var på väg tillbaka till min solstol tog vinden tag i ett parasoll och svängde runt det så jag fick en av pinnarna mitt på näsan. Jätteroligt tyckte Linda som garvade så att hon höll på att ramla av solstolen.  När hon gick på toa en stund senare drog hon huvudet i ett parasoll (utan hjälp av vinden ska jag tillägga) samt trampade i sin drink - som serveras i plastlas - när hon skulle sätta sig på sin solstol.
Tack Karma - ibland är det bra att du är en bitch!!
För övrigt har vi det superbra!


3 kommentarer:

  1. Hahaha! En himla tur att det var ett plastglas Linda trampade i! Kanske borde ni dra ned lite på drinkarna så länge det blåser så hårt;-)

    SvaraRadera
  2. Ha ha ibland somliga straffar Gud genast ;-)

    SvaraRadera
  3. Ja så kan det gå. Men skadeglädjen är den enda sanna glädjen, vet du väl?

    SvaraRadera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...