Alla vi som gillar Maria

söndag 29 oktober 2017

Skyltsöndag vecka 43

I måndags var jag min vana trogen på gymet fast denna gång provade jag på en ny grej som var riktigt rolig!


I tisdags var det då äntligen dags för oss att bli postombud!! Ja på jobbet alltså :-)


I onsdags var jag på massage och trots att jag hade bråttom tids pga tidsoptimism var jag tvungen att stanna för att fota denna bil!


Det är tur att det finns många skyltar på gymet eftersom jag var där både i torsdags



och i fredags. Jag anser iofs att träningen i sig är en belöning men jag antar att det inte kan skada med en belöning till!!


Igår befann jag mig på jobb


och dit ska jag snart köra igen. Med mig tar jag orden på tavlan jag fått av en bloggläsare i julklapp. Tyvärr stämmer inte ett enda in på mitt jag idag men om jag läser dem omochomigen så kanske.....


Som vanligt är det BP som styr upp det här med skyltarna!

3 kommentarer:

  1. Älskar dina veckodagsskyltningar, det har jag troligen sagt förut, men det tål ju att upprepas:-)
    "Box by Actic" - mmmhhhhh undrar vad du testade där, för det var väl inte att du tänkte "outside the box";-)
    Postnord - ja, inte grattar jag dig till att din ICA har blivit ombud för dom. Har tyvärr inte några goda erfarenheter av företaget...

    Å sista skylten - nu ska du inte vara en så'n - du är precis allt som står på skylten. Så det så!!!

    Tusen tack för otroligt fin skyltning och länken:-)

    SvaraRadera
  2. Fascineras av Din kreativa vecko-skyltning.
    Postnord... ja, eller ;-) de tillhör inte favoriterna direkt.

    SvaraRadera
  3. Jodå, allt stämmer! Du inser det inte bara just nu;) Kram
    Marie/ @mimdesignse

    SvaraRadera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...