Alla vi som gillar Maria

söndag 1 oktober 2017

Skyltsöndag vecka 39


I måndags var jag - som den uppmärksamme redan vet - på Balsberget och vandrade.


I tisdags jobbade jag och vi har fått massa nya skyltar på jobbet. Denna är klar favorit!




I onsdags var jag - bland annat - på en föreläsning på Medborgarskolan.


I torsdags fick jag ett fint vykort på posten.



I fredags slutade en av mina kollegor. Hon ska flytta till Australien och har lika stökigt som jag i sitt skåp. Det vet jag eftersom hon hade skåpet bredvid mig. Hon lämnar helt klart ett tomrum efter sig. Både prylmässigt och personmässigt.


En annan skylt på jobbet får representera lördag.


Och i dag passade jag på att göra ett tidigt pass på gymet när jag lämnade mina ungdomar på jobb inne i stan. Jätteroligt för dem att de fått helgjobb. Mindre roligt att det inte går några bussar som passar med deras tider så det där med sovmorgon på helgerna är ett minne blott.....


Som vanligt är det BP som styr upp det här med skyltningen :-)

4 kommentarer:

  1. Roligt att hitta ytterligare en bloggare som skyltar - jag kom hit via Geddfish blogg!

    SvaraRadera
  2. Skyltar som följer Din vecka som en röd tråd :)

    Idag blir det ingen skyltning hos mig, jag har helt glömt bort att det skulle bli en söndag även denna vecka ;-)

    SvaraRadera
  3. Gillar dina veckoskyltar skarpt! Veckodagsskyltningen borde du ta patent på. Det är ju du som uppfunnit den:-)
    Absolut älskar era skyltar på din arbetsplats. Det är ju en fröjd att handla i en sådan butik, men blir ju glad:-)

    Å Siri flyttar till Australien - jo, tack! Då vet du ju vem och vart du ska "våldgästa" henne;-)

    Toppen skyltning! Tusen tack för den och länken:-)

    SvaraRadera
  4. Superhärlig veckodagsskyltning denna skyltsöndag!
    Skojigt initiativ!
    Kram!

    SvaraRadera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...