Alla vi som gillar Maria

söndag 9 oktober 2016

Skyltsöndag vecka 40

Och idag blir det tema Stockholm del 1. För er som missat det var jag och större delen av familjen där förra helgen och såklart blev det en hel del bilder - därav uppdelningen.  Håll tillgodo!


Skälet till att det en resa överhuvudtaget var Justin Bieber - döttrarna var V Ä L D I G T nöjda med konserten.


 När tjejerna lyssnade på Justin tog jag och Joakim en öl på ett ställe som jag inte minns namnet på men från bordet kunde jag se denna fyndiga skylt på restaurange Kalori en trappa upp. Gå upp för att gå ner. 

Denna staty har jag fotograferat även i Prag men den är så bra att den skulle finnas i alla städer.



Vi bodde på vandrarhemmet på Skeppsholmen och det visade sig vara ett boende som var som klippt och skuret för mig. Massvis med skyltar och här är ett axplock av de som fanns på vårt våningsplan.







Som vanligt tittar du in till BP om du är sugen på fler skyltar!

Och tack till alla som delat med sig av försäkringsbolagserfarenheter - allt har löst sig med vårt och vi fick ersättning för i stort sett allt dottern blev av med! 

Önskar dig en fortsatt härlig söndag ♥

3 kommentarer:

  1. Vad skönt att ni blev ersatta för skadan som dottern fick! Inget kul då hon blev av med sina grejer, ju.
    Tack för trevlig skyltning!
    Och Skyltsöndagskram ♥

    SvaraRadera
  2. Revolvern ligger i mitt galleri också...
    Skylt kram ❤

    SvaraRadera
  3. Toppen skyltning från min hemmaplan om man säger så:-) Non violence pistolen står även på Roslagsbanans tågstation i Täby Centrum. Gillar den skarpt! Å den kan man verkligen inte missa mitt på Sergelgatan (med den fina Desigual skylten i bakgrunden:-) )

    Å härligt med en bildkavalkad på vandrahemmet på Skeppsholmen. Sådant bloggfoder är alltid välkommen:-)

    Så oerhört skönt att höra att ni fick ersättning för nästan allt din dotter blev av med. Det är ju alltid vid sådana tillfällen som det visar sig om ett försäkringsbolag är bra eller dåligt.

    1 000 tack för toppen skyltning och länken:-)

    SvaraRadera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...