Alla vi som gillar Maria

onsdag 8 juni 2016

Rätt svar och vinnaren av vårterminens Guess What

Jeanette knep veckans trepoängare genom att vara snabbast med rätt svar och blir därmed vårterminens vinnare av Guess What. Om du skickar din adress till mig så får du ett litet pris på posten. Eftersom vi är vänner på Facebook kan du ju skicka den via Messenger. I stort sett alla gissade rätt på veckans bild så den var kanske lite för lätt. Ni som följer mig på Insta och Facebook kunde ju tillochmed säga vad som stod på den....



Nu rensar jag poänglistan och till hösten börjar alla från noll.

För övrigt är jag supertrött för tillfället. De senaste åren har jag varit helt förskonad från min pollenallergi men häromdagen slog den till med full kraft. Mina ögon är illröda och kliar konstant, Jag har tillochmed kli inne i öronen!! Jag är täppt i näsan och känner mig som en zombie av allergimedicinen. Passar alltså utmärkt att vika kvällen åt att ligga i sängen och gå på bloggpromenad!!

5 kommentarer:

  1. Tackar å det ödmjukaste! Det lönar sig att ligga hemma och vara sjuk så man kan vara på hugget ;-)

    SvaraRadera
  2. Äntligen hade jag en rätt gissning. Jag verkar bara kunna gissa rätt när det är lätt. Så är det bara;-)

    Hoppas din pollenallergi ger med sig. Det är många just nu som sitter på bussar/tåg och snörvlar. Man älskar ju den här årstiden, så jag tycker att det är väldigt orättvist att pollenallergiker får lida.

    SvaraRadera
  3. Jag är ju genuint kass på att känna igen saker på bild. Men den där hade jag klarat. Kör du igen i höst så ska jag vara med.

    SvaraRadera
  4. Tyvärr missade jag den men det är smällar som man får ta!

    SvaraRadera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...