Alla vi som gillar Maria

söndag 31 januari 2016

Skyltsöndag

Dagens tema är "Hur svårt kan det vara??"
Samtliga skyltar är lånade på nätet. Fast hittat dem där - det har jag gjort själv!!



För att jag blev sååååå attraherade av dig när jag såg att du kissade i poolen?!?




Vem vet - den kanske luktar jättegott?!?



För att de är mycket farligare än de straighta?!?



Personligen tycker jag att det känns väldigt taskigt att skratta när någon håller på att drunka....




Stackars löss. Men de får väl inte plats med så mycket i sin mage så det kan inte vara sååå himla jobbigt....




Då kan man i alla fall vara säker på att den är äkta i alla fall. Inga svarta ljugtungfiléer här inte....

Undrar hur många som går dit för gräddbullarna??



Och när öppningserbjudandet är slut drar de annan nytta av sina manliga anställda ;-)

Och om du vill se fler skyltar hittar du som vanligt en lista inne hos BP!

21 kommentarer:

  1. Jag håller med, om att skyltarna var jätteroliga! Tänk, vad lite felstavning kan göra, haha! Gud bevars!
    Ha en fin skyltsöndag, kram ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ett gott skratt är ju aldrig fel :-D

      Radera
  2. Hahaha! Ett enda långt skratt rakt igenom hela inlägget! Mina favon här är utan minsta tvekan valrossen som är gay, åsså att skratta när någon håller på att drunkna samt att man få sex för det facila priset man betalar för fem gräddbullar.

    Du är för härlig:-)

    1 000 tack för den kanoooooon skyltningen och länken:-)

    PS. Det är faktiskt ditt svar som fick mig att trissa igår. Så tack för den kicken i min lata bak;-) DS.

    SvaraRadera
  3. Först har jag skrattat åt kommentaren hos mig. Sedan har jag skrattat åt varje bild här. Min favorti blir nog ändå lol som håller på att drunkna och din fantastiska kommentar till det! Toppenbidrag!

    SvaraRadera
  4. "It's not the fart that kills - its the smäll!" ;)

    SvaraRadera

  5. Underbara skyltar, skrattar gott. :D

    Kram ❤

    SvaraRadera
  6. Svar 1: Ingen aning, men Ellos och en rad andra företag sponsrar. Frågade inte heller faktiskt, tog bara bilder.

    Svar 2: Glömde lägga upp länken till alla som skyltar. Oooooops. Men nu är den på plats. 1 000 tack för att du uppmärksammade det:-)

    SvaraRadera
  7. *Gapskratt* Magsjuka löss och luktande dörrar. Så tokigt det kan bli. :-)

    SvaraRadera
  8. Hahahaaaa - så här jätteroliga skyltar hittar jag sällan, men tack för gapflabbet du bjöd på :-)

    SvaraRadera
  9. Syftningsfel kan verkligen bli himla kul!

    SvaraRadera
  10. Haha! Underbara skyltar som du har hittat! Pitt i panna... Nja, det låter inget vidare. Även om det inte är helt ovanligt att äta testiklar :-)

    SvaraRadera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...