Alla vi som gillar Maria

fredag 30 oktober 2015

Tack för tankar och pepp ♥

Undersökningen jag skrev om i förra inlägget var inte så farlig som jag inbillade mig men tyvärr gav den inga ledtrådar what so ever till varför jag har en klump i halsen och halsbrännan from hell.
Så nu väntar en magnetröntgen av halsen och en gastroskopi av magen.
Jippi.
Eller inte.....
Jag är sjukt trött på att må så här och det börjar kännas riktigt tröstlöst.
Jag brukar vara duktig på att hålla humöret uppe men nu är det riktigt tungt ska jag meddela.
Ni behöver inte tycka synd om mig - jag behöver bara vräka av mig lite så att min stackars man kan få höra något annat än gnäll från mig 24/7.
Just nu får han i alla fall vila öronen från mitt gnäll ett tag. Han och Alice är på spökvandring på Kjugekull. De två stora hänger på sina rum och själv ligger jag i sängen och maratontittar på Greys Anatomy. När jag ligger ner är jag relativt smärtfri, sitta längre stunder är det inte tal om. Det känns hyfsat när jag går på små korta promenader, stå stilla är uteslutet. 
Sa jag förresten att jag har flimmer??


9 kommentarer:

  1. Men fy vad irriterande att dom inte kan hitta vad somnar fel....
    Att det ska behöva vara så j...a svårt!
    Jag lider verkligen med dig! ❤
    Och tycket självklart jätte synd om dig!
    Jag fick lite ajabaja av maken när jag la ut den på instagram! Hihi...
    Tänkte inte på att jag har barn på listan. Oops! ;)
    Krig och död går bra på filmer och spel.
    Men lite snusk. Då blir det rabalder! Det är bra konstigt.
    Jag fullkomligt ÄLSKAR Greys Anatomi.
    Kan se alla avsnitt om och om igen hur många ggr som helst.
    Du får helt enkelt hålla dig i liggande position så det inte gör lika ont.
    Vet att det är skit trist. Men du får passa på att bli ompysslad av familjen! ❤ Det brukar vi mammor inte vara bortskämda med! ;)
    Ha en så bra helg du kan nu gumnan!
    Skickar den största och längsta kram jag kan! ❤❤❤

    SvaraRadera
  2. Hatar när magen bråkar. Jag har en dramaqueen till mage och de hittade aldrig något fel som gick att fixa (det kommer de att göra på dig!) förutom en gång då de hittade helicobacter. Har de kollat det på dig?

    SvaraRadera
  3. Hatar när magen bråkar. Jag har en dramaqueen till mage och de hittade aldrig något fel som gick att fixa (det kommer de att göra på dig!) förutom en gång då de hittade helicobacter. Har de kollat det på dig?

    SvaraRadera
  4. Det är bra att du gnäller av dig här, familjen ska inte behöva ta allt! Gnäll bäst du vill (tycker inte du gör det), det är din blogg :)

    SvaraRadera


  5. Jag förstår inte att du tycker att du gnäller... Du har det jobbigt och det skall inte inplastas, ut med det bara.... Vi får hoppas de hittar något på de kommande undersökningar och att det är något som enkelt kan åtgärdas...

    Stor kram ♥

    SvaraRadera
  6. Du har all rätt att gnälla. Å bloggen är ett toppen forum att göra det på!
    Förstår att du är trött att må dåligt hela tiden, men nu verkar du hela maskineriet satts igång. Så någon slags diagnos lär du få snart å förhoppningsvis några piller som fixar felet. Håller iaf tummarna hårt för dig.

    SvaraRadera
  7. Jag hoppas att du snart får veta varför du går med denna klump i halsen. Har läkaren kollat så att du inte har struma/sköldkörtel infektion ? Det kan ju bara vara så enkelt oxå som att det är någon form av stress som just satt sig i halsen. Bra är i alla fall att läkaren är noggrann av sig och kollar upp alla möjligheter för att finna orsaken till din klump. Varm Kram♥

    SvaraRadera
  8. Skickar varmaste kryapådej-kramen och jag hoppas att felet hittas o att det är lätt att fixa till så att du får må bra igen - det är du värd. Kraaaam!/EvaH

    SvaraRadera
  9. Hoppas du får svar och bote-medel så fort som möjligt. Tills dess är det ju ganska bra att Greys finns!

    SvaraRadera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...