Alla vi som gillar Maria

fredag 18 september 2015

Fredagsfräckis från vårdcentralen

Nu sitter jag i väntrummet på vårdcentralen och väntar på att få träffa en läkare. Och vad passar då bättre än em fredagsfräckis med läkartema?!

Det stegade in en blondin med D-kupor hos läkaren.
– Snälla hjälpa mig! Jag blir alldeles konstig så fort jag får en droppe sprit i kroppen. Jag vill bara ha sex hela tiden.
– Seså, lilla damen, sa den manlige läkaren. Nu tar vi det lilla lugna! Slå dig ner i soffan där borta ska vi diskutera den här saken i lugn och ro. Och vänta lite bara tills jag blandat några drinkar…

Ha den allra bästa fredagen ❤️

2 kommentarer:


  1. Hi hi hi.....

    Lycka till på vårdcentralen, glöm ingenting!

    Kramen ♥

    SvaraRadera
  2. Hahaha...Den var bra! :)
    Hoppas det gick bra på vårdcentralen!
    Ha en jätte fin helg oavsett om du jobbar eller är ledig! ❤
    Kram.

    SvaraRadera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...