Alla vi som gillar Maria

fredag 25 september 2015

Ärlighet varar ju längst men kanske inte i alla lägen......

I morse var jag på massage och fick även laserbehandling för min ischias. Det gjorde ont så in i bomben men det känns toppenbra nu efteråt.
Jag känner mig lite osäker på hur det ska gå med min och Lottas cykelutflykt till Ystad i morgon men jag vill verkligen verkligen genomföra denna utmaning. Att jag kommer att få ont i rumpan är klart som korvspad men det bekymrar mig inte. Att min ischias kommer att bli värre bekymrar mig dock och jag kommer såklart att bryta om jag känner att det gör för ont. Men förhoppningsvis kommer allt att gå bra.
Och på tal om att gå så är det dags för min fredagsfräckis!!

En man ville sätta in en kontaktannons i tidningen. Han gick in på redaktionen och undrade om han kunde få hjälp med texten.
- Javisst sa redaktören. Vill du ha in den på lördag?
- Ja gärna det sa mannen men kan man verkligen skriva det i annonsen?!?

Ha en fortsatt bra fredag ♥

5 kommentarer:

  1. Låter tveksamt med cykeltur!

    SvaraRadera
  2. Hahaha...Den var ju jätte bra! :)
    När det gäller din lååånga cykeltur så skulle jag bestämt avråda dig ifrån det!
    Sitta är det sista man skall göra vid diskbråck.
    Det belastar diskarna otroligt mycket.
    Och att dessutom cykla känns väl sådär...!
    Ha en jätte trevlig helg hur du än gör. ♡
    Stor krya på dig kram!
    Susanne

    SvaraRadera

  3. Ha ha ha ha, den va ju grymt fräck! =))))

    Hoppas det funkar med cykelturen men annars får du bryta, försök att tänk att du kommer i MÅL - Kramen ♥

    SvaraRadera
  4. Håller tummarna att du klarar "långloppet". Å tack för tipset att man kan behandla ischias med laser. Det visste jag inte. Det ska jag kalla upp med tanke på min egen rygg.

    Fräckisen var härlig:-)))))

    Lycka till imorgon!

    SvaraRadera
  5. Jag håller också tummarna för cykelfärden. Och fredagsfräckisen... haha :-) Fin fredag till dig.

    SvaraRadera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...