Alla vi som gillar Maria

tisdag 21 april 2015

OM jag hade

skrivit allt jag som jag tänker att "det-måste-jag-skriva-på-bloggen-när-jag-får-en-stund-över" så hade ni fått läsa massor av spännande typ alltid. 

Men nu blir det ju istället mest "oj-nu-har-jag-inte-skrivit-på-flera-dagar-bäst-att-jag-klämmer-ur-mig-något".

I morgon är jag ledig.
Förhoppningsvis kan jag leverera något vettigt då. 

Och så undrar jag om alla de som läst förra inlägget men valt att inte kommentera är bankrånare eller yxmördare. Eller eventuellt något annat de inte är stolta över.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...