Alla vi som gillar Maria

torsdag 16 april 2015

5:2 på mitt sätt!

Det är mycket sällan jag köper något (i mitt tycke) onödigt. Vi har renoverat hus de senaste 11 åren och därmed lagt alla våra surt förvärvade slantar som blivit över efter allt nödvändigt inhandlats på gipsskivor och målarfärg.

Nu är vi i stort sett färdiga med huset och har på så sätt alla chanser att unna oss lite lyx i vardagen. Men ofta glömmer jag bort det. Jag harvar på i de gamla måstesparasåatthusetblirfärdigtnågongångspåren månad efter månad, år efter år. 

Men idag unnade jag mig faktiskt lite lyx i form av ett paket med tre tidningar för 99:-. 
Den största anledningen till att jag köpte var de två underbara kvinnorna på framsidan på en av tidningarna -  Carina Berg och Christine Meltzer. 


Det där med 5:2 hoppar jag nog över däremot. Fast det är ju klart. Kanske 5 rader choklad och två koppar te funkar?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...