Alla vi som gillar Maria

tisdag 22 juli 2014

Det går att lära gamla hundar sitta

Jag är hopplöst omodern med vissa saker. 
Att handla online är en av dem.
Särskilt om det inte är en svensk "affär".
Men så ibland glimtar jag till.
Och då kan det bli riktigt bra.
För ett tag sen köpte jag en ryggsäck på E-bay. Den damp ner i brevlådan, skickad från kinesiska landsbygden. Den blev min - eller rättare sagt dotterns - för en spottstyver.
Och i dag kom fynd nr 2.
Två 200 ml Aloe Vera för ungefär samma pris som en 100 ml kostar i hälsokostaffären. Skickade från England till svenska landsbygden.
Det går ju bra det här med att vara modern!!
Handlar du mycket online??



1 kommentar:

  1. Jag är oxå lite feg med att handla on line, särskilt från andra länder. Men ibland så!

    SvaraRadera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...