Alla vi som gillar Maria

fredag 18 juli 2014

Äta bör man......

I dag har jag min sista semesterdag men tack vare lite smart planering så är jag ledig i helgen samt att jag börjar nästa vecka med ledig dag på måndagen!
I helgen väntar utflykt både lördag och söndag - det får ni veta mer om sen.
I dag blir det poolhäng och en cykeltur ner till Åhus för att äta glass på Ottos. Om ni nån gång har vägarna förbi Åhus så är det nästan ett måste att äta glass där!

Och på tal om måsten så har jag ytterligare ett tips! I onsdags var jag och min man på Fridens gårdskrog i Kivik med våra goda vänner och det stället kan jag varmt rekommendera. Underbar miljö och underbara pizzor. Jag åt - för första gången i världshistorien tror jag - en hel pizza!!!

Stenugnsbakad pizza med räkor, kräftstjärtar, avocadokräm och stenbitsrom!! Bland det godaste jag ätit!!

Nu ska jag ut och lägga mig i solstolen och på tal om det......



Ha den allra bästa fredagen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...