Alla vi som gillar Maria

måndag 26 maj 2014

Jag och min stora trut.....

I fredags kväll bjöd jag hem tre tjejer från jobbet och vi hade en trevlig kväll. Framåt småtimmarna beställer en av tjejerna taxi hem (vi kan kalla henne Lotta), de andra två skulle sova över.
Dagen efter fick jag ett trevligt SMS från Lotta där hon tackar för en trevlig kväll och så berättar hon att det var en stammis på jobbet som körde taxin. Hon berättad även att hon förgäves hade försökt att betala med en andel på Bomben. (Lotta jobbar i Spelbutiken)
I dag jobbade jag med Lotta när taxichauffören kom för att spela på V64.
- Det var honom jag åkte med hem i lördags morse! sa Lotta.
- Jaha sa jag.  Det är du som inte vill ha betalt i annat än pengar?!?
Jag behöver väl inte tillägga att vi hade lång kö och att alla hörde vad jag sa.....

2 kommentarer:

  1. Många skratt, hoppas jag???

    SvaraRadera
  2. VÄÄLDIGT många 😃 Även från taxichaufför och Lotta!

    SvaraRadera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...