Alla vi som gillar Maria

torsdag 20 februari 2014

En fyndig dag

Ny lunchpåse från Lagerhaus. Den gamla - även den från Lagerhaus fast med annat motiv - är fylld med en salig blandning av blåbär och hallonkesella. Att man (läs jag) kan missa att sätta på locket på en burk kan väl vara hänt men två???



Nya mobilskal till mobilen. Tag tre betala för två på Glitter. Och visst glittrar det!


I alla fall två av dem.

Som om inte Myrorna var billigt redan innan hade de idag halva priset på böcker. Tyvärr hittade jag bara en som jag var säker på att jag inte hade. Om man (läs jag igen) köper en bok som redan finns i bokhyllan spelar det ju ingen roll hur billig den är. Jag vet det för jag köpte en igår på Erikshjälpen som jag tydligen redan var ägare till.


Sen har jag köpt en annan sak som inte var fynd men som var nödvändigt att köpa. Sist vi köpte dynor till våra stolar lyckades vi tydligen glömma att vi hade tre barn och det kan ju resultera i att dynorna ser ut på ett speciellt sätt efter ett tag. Typ såhär.


På avstånd ser det inte lika illa ut men nu är man ju inte på avstånd när man sätter sig.



Nu ser stolen ut såhär


och alla gäster som kommer hit i fortsättning får finna sig i att dra ner brallorna alternativt lyfta på kjolen innan de sätter sig.

2 kommentarer:

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...