Alla vi som gillar Maria

måndag 24 februari 2014

De där funderingarna som legat och pyrt ett tag

och som skulle kommit på pränt idag får pyra ett tag till.
Sjukdom på jobbet och vips blev mitt lilla kvällspass till ett heldagspass istället.
Vilken tur att jag tycker att det är roligt att gå till jobbet.
I lördags skrattade jag så att jag kiknade två gånger. På jobbet alltså.
Både gångerna tillsammans med mina underbara kollegor.
Jag får en sån härlig känsla i magen när jag har skrattat så att jag kiknat.
Vet ni vilken jag menar?
Hoppas att även denna dagen bjuder på skratt.
Skrattar du mycket på ditt jobb?

3 kommentarer:

  1. Ja, den känslan behöver man ibland! Att skratta är skönt!

    SvaraRadera
  2. Nä, jag skrattar inte så mycket på mitt jobb, men det händer! :)

    SvaraRadera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...