Alla vi som gillar Maria

fredag 31 januari 2014

Snö, vin och fredagsfräckis!

Först och främst vill jag tacka alla er som tänkte på mig i onsdags när jag skulle köra till jobbet. Inte för att det hjälpte så mycket men ändå.....
200 meter från huset körde jag fast i en jättesnödriva! Men han som är så duktig på att ploga upp vallar framför min bil ni vet?!? Han är oxå jätteduktig på att dra loss bilar ur jättesnödrivor!!
Efter jobbet stannade jag kvar i stan och sov över hos min goda vän tillika arbetskamrat Linda. Som av ett mycket märkligt sammanträffande vann hon fem flaskor vin just i onsdags! Vi hade en mycket trevlig kväll om jag säger så.....

Nu är det snart dax att trotsa vägarna igen men först en fräckis!!

Snickaren på våning 3 märkte att han hade glömt sågen längst ner. Han försökte skrika ner till sin kollega längst ner men han hörde inte. För att slippa springa ner och hämta försökte han med charader istället. Han pekade på sig själv (jag), knep ihop benen och vred sig (behöver), drog armarna fram och tillbaka (en såg).
Kompisen på våning 1 nickade och började onanera. Snickaren på våning 3 blev förbannad och sprang ner för trappan:
- Vafan, är du dum i huvudet eller? Jag ville bara ha en såg!
Kompisen:
- Ja, jag förstod det. Jag försökte bara berätta att "jag kommer snart!"

Ha den allra bästa fredagen ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...