Alla vi som gillar Maria

tisdag 21 januari 2014

Märkt för livet

Igår gjorde jag något som jag tänkt att göra väldigt länge.
Tanken har funnits länge men fantasin har satt stopp.
Men så plötsligt en dag bara kom det till mig.
Och nu är den där.


Min tatuering.
Jag skriver som jag skrev på Facebook igår.
Jag har gjort många misstag i mitt liv och kanske ännu fler dumheter men det är min fasta övertygelse att det har format mig till den jag är idag. Je ne regrette rien - Jag ångrar ingenting!

Och för att få något på min vänstra sida av kroppen som jag verkligen gillar så valde jag tatuera mig på vänster underarm. Kanske kan den återställa någon sorts balans mellan positivt och negativt.
Eller inte.
Jag är nöjd i alla fall.

2 kommentarer:

  1. vansinnigt snyggt och så klokt av dig. vänster underarm är stencoolt. jag har mina fem barns initialer där <3
    kram fr sö Dalsland

    SvaraRadera
  2. Den är fin, på flera sätt. Jag gillar när tatueringar är personliga. Har ännu inte hittat min...

    SvaraRadera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...