Alla vi som gillar Maria

onsdag 6 november 2013

Mycket prat, lite verkstad??

I dag ska jag:


  1. Äta lunch med en väninna och skvallra bort någon timme eller så.
  2. Ha möte på jobbet med ett gäng härliga kollegor och prata bort två timmar för att vara exakt. Fast jag kanske inte kan prata hela tiden. Jag får nog lyssna lite oxå.
  3. Jobba några timmar och då går det ju inte att vara tyst.
  4. Åka hem och prata lite med min familj som jag inte träffat sen i söndags. Och inte så mycket då heller eftersom jag mest sov då.....
Vilken tur att jag gillar att prata!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...