Alla vi som gillar Maria

fredag 15 november 2013

Läppstiftsfredag!

Ni som hänger med mig på Facebook och på Instagram vet att fredag betyder läppstift. 
Ni som hänger med mig här på bloggen vet att fredag betyder fräckis.
Idag blir det en kombination!

En man satt nervöst väntande utanför mottagningen på HUD och KÖNSPOLIKLINIKEN på sjukhuset för att få hjälp. Han tänkte på den svarta svidande och värkande ringen han fått runt sin penis, alldeles bakom ollonet.

Plötsligt så kom det in en annan man i väntsalen och satte sig bredvid honom, och han såg ut att vara minst lika nervös ut som han själv kände sig. Han blev lite nyfiken så han kunde inte låta bli att fråga:

- Förlåt att jag frågar men vad söker du för hjälp här ?

- Jo jag har fått en röd svidande och värkande ring runt min penis alldeles bakom ollonet! svarade den andre mannen !

- Oj det är precis vad jag har med, fast min ring är svart svarade den förste mannen, hoppas att det inte är något farligt bara?

- Nä det får vi verkligen hoppas! sade andre mannen.

Strax därefter kom en sjuksyster och ropade upp mannen med den röda ringen runt sin penis in till doktorn. Mannen med den svarta ringen runt sin penis satt nu ännu mer nervöst väntande, men till slut så kom mannen med den röda ringen runt sin penis ut och såg betydligt lättad ut. Mannen med den svarta ringen runt sin penis blev genast nyfiken och frågade:

- Nå, hur gick det, var det något farligt eller ?

- Nä det var inte så farligt, jag behövde bara tvätta med lite varmt vatten och tvål så gick det mesta över och doktorn sa att det skulle bli helt bra inom några dagar eller så...

- Oh det var skönt att höra! sa mannen med den svarta ringen runt sin penis !

Nu blev även han inkallad till doktorn och han tittade, tog prover och tittade igen med förstoringsglas på den svarta ringen och till slut sade han:

- Det här var illa min vän, den här penisen får vi nog amputera fortast möjligt är jag rädd !!

- VAA ?!? Det kan inte vara möjligt. Han den andre som var här inne före mig som hade en röd ring runt sin penis behövde ju bara tvätta den lite så var det ju bra !!

- Jo sade doktorn, det är helt riktigt men det är en jävla skillnad på kallbrand och läppstift !!!

Ha den allra bästa fredagen ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...