Alla vi som gillar Maria

onsdag 13 november 2013

Den som väntar på något gott....

Med jämna mellanrum får jag och mina arbetskamrater möjlighet att gå på diverse föreläsningar och fortbildningar som hålls av diverse begåvade människor. Eftersom vi är en stor arbetsplats kan vi ju inte gå vid samma tillfälle utan föreläsningarna/kurserna hålls vid lite olika tillfällen så att så många som möjligt får chans att gå.
Tack vare Facebook vet jag att gårdagens föreläsning som en hel del av mina kollegor lyssnade på var något alldeles extra och idag är det min tur att gå, såklart med höga förväntningar om både det ena och det andra.
Jag återkommer med rapport ikväll!

2 kommentarer:

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...