Alla vi som gillar Maria

måndag 19 augusti 2013

Maria dissar och hissar. Och hissar.

Trots att jag fortfarande svävar runt på de där rosaskimrande molnen efter vårt bröllop som blev precis som vi önskade och efter en fest som överträffade våra förväntningar många gånger om hände det faktiskt en sak som som inte var så rolig och som jag vill  dissa idag. Jag låter bilden tala för sig själv.


Sen vill jag hissa vad som måste vara bästa botemedlet mot baksmälla ever! Nämligen Resorb. En tablett innan festen och en efter är allt som behövs. Nog för att jag var trött och sliten igår men jag mådde inte dåligt och jag hade ingen huvudvärk som låg och tryckte någonstans. Allt tack vare en liten brustablett.

Och eftersom det blivit lite si och så med inläggen under semestern tar jag mig den stora friheten att hissa en sak till och då väljer jag att höja skolstarten till skyarna. Efter vad som känns som ett ovanligt långt sommarlov är det äntligen dags för barnen att komma in i lite rutiner igen. Mina stora börjar på högstadiet idag och den lilla hönan börjar i trean. Min vana trogen fotograferade jag dem i morse när de stod och väntade på bussen men fick avlägga ett löfte om att inte publicera några bilder. Någonstans. Men hurra!!! för att skolan har börjat igen!

2 kommentarer:

  1. Säger bara Hurra för Resorb ;)

    SvaraRadera
  2. Underbart att vardagen blir "normal" igen efter en lång och slapp och underbar sommar!
    Kram

    SvaraRadera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...