Alla vi som gillar Maria

fredag 2 augusti 2013

Dagens

bästa: att vi har haft en toppendag!! Inte den första på semestern och kanske inte den sista heller.

kryss i taket: att vi stod först i kön in till Tosselilla. Jag tror inte jag har stått längst fram i någon kö innan. Inte ens när jag och pappa var på plats utanför Expert kl 05.30 juldagen 1993 för att fynda en billig TV.

knäppaste: tjejen som åkte karuseller i trosor och behå. Nog för att hon hade snygg kropp men i alla fall....

insikt: om mina bröst hänger ner till bikinibyxorna när jag blir äldre ska jag definitivt unna mig någon sorts bikinöverdel som lyfter upp dem istället för att ha en som bara följer med ner.

skratt: bjöd killen som välte kanoten och druttade i vattnet på.

oops: den bikinöverdel som jag haft på mig hela dagen (och som håller upp mina bröst alldeles utmärkt tackar som frågar) har inte alls samma skärning som min brudklänning som jag ska ha på mig om exakt två veckor.

fy fan vad skönt: att komma hem, ta en dusch, krypa i myskläderna och ta en cider!

förlåt: det blir ingen fredagsfräckis idag. Heller.

2 kommentarer:

  1. Det låter som om det varit en bra dag!

    SvaraRadera
  2. Jag kan inte sluta förundras över din insikt... både vad gäller behåar OCH bikiniöverdelar. Hur tänker man när man inte gör allt man kan för att hålla brösten på lagom nivå??

    SvaraRadera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...