Alla vi som gillar Maria

torsdag 14 mars 2013

Nu ska jag snart hålla kväll

I morgon är det äntligen dags för vår årliga personalfest och det är nåt stort på gång!!
Jag och en annan tjej på jobbet har förberett en grej som ni eventuellt får se i helgen.
Jag säger inte mer för jag vet att det är många från jobbet som läser.
Därför tänker jag snart krypa till kojs och få några extra timmars skönhetssömn.
Först ska ni få veta vem som var jag på den där bilden från Brighton i förra inlägget.

Ni vet att ni kan klicka på bilden så att den blir större va?

Längst upp till höger står jag. Jag har en fruktansvärt ful röd rosettklämma i håret OCH en vit hårsnodd. Hur tänkte jag där? Var det modernt på slutet av 80-talet? Fast jag bodde ju på landet så jag hade inte någon direkt koll på modet. Inte då heller.......

3 kommentarer:

  1. Ha! Precis den jag hade gissat på. ;)

    SvaraRadera
  2. Aha, bor du på landet *blink,blink* hihi, det förklarar allt,hihihi ♥ Ha en trevlig personalträff, kram MIlla

    SvaraRadera
  3. Usch, att kolla gamla foton är sällan roligt. "Hur tänkte jag där" poppar upp ganska ofta speciellt gällande frisyr o kläder.

    SvaraRadera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...