Alla vi som gillar Maria

onsdag 27 mars 2013

Fem snabba


  1. Återbesök hos min Qi-terapeut i går. Hon var nöjd eftersom mina värden var i stort sett lika bra i går som efter behandlingen förra onsdagen. Jag är nöjd eftersom jag inte fryser längre. Win win liksom
  2. Jag och Joakim var på en helt fantastisk föreläsning i måndags. Mer om den kommer kanske i ett inlägg längre fram. Men jag frös inte i föreläsningssalen.
  3. Boende bokat i Stockholm för att fira Joakims kommande 40-årsdag. Det är i sommar. Då brukar jag inte frysa.
  4. Jag fryser inte längre. Har jag redan sagt det? Strunt samma, det tål att sägas fler gånger.
  5. Jag kommer inte på något att skriva på nummer fem men eftersom jag skrev "Fem snabba" som rubrik får jag väl dra till med något då.......... Hmmmm........ Jag fryser inte längre!!!

Psst! Alice och jag var på Maxi i går kväll och kan ni tänka er?!? Hon köpte en påskblomma som jag fick låna!!

3 kommentarer:

  1. Åhh, gulliga Alice. :)

    Snabb fråga bara...Fryser du?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Läste du inte nummer 5 eller??? ;-)

      Radera
    2. Det var lite oklart. ;)

      Radera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...