Alla vi som gillar Maria

fredag 1 mars 2013

En sjuk fräckis

Så här i influensatider är det ju många som går runt med huvudvärk och andra krämpor.
Alvedon i all ära men det finns faktiskt andra botemedel.


Eva och Bettan möts på stan. Bettan ser lite hängig ut så Eva frågar hur det är fatt.
- Jag har en sån fruktansvärd huvudvärk idag.
- Åååå va tråkigt svarar Eva. Men vet du vad min man gör när jag har huvudvärk?
- Nää?
- Han drar kläderna av mig och ger mig ett nummer på köksbordet. Då försvinner alltid huvudvärken. Det skulle du prova.
- Meen guud, det låter ju bra!!! Är din man hemma i kväll??!!

Jag återkommer senare idag med lite info om månadens utmaning.
Den är klädinspirerad.
Både idag och utmaningen.
När ni väntar på det kan ni gå in och ge mig lite pepp HÄR: Det behöver jag idag.

3 kommentarer:

  1. hejsan! :D kolla in min vår-outfit jag valt ut från MQ. riktigt snygga plagg och accessoarer! :) det skulle betyda jättemycket för mig i fall du också skulle kunna rösta min outfit i deras pågående tävling. har även precis startat en ny veckans blogg om du skulle vara intresserad :)


    DIREKTLÄNK: http://sarahmoberg.blogg.se/2013/february/mq-outfit.html

    SvaraRadera
  2. Haha! Tja, vem vet, det kanske är bättre än alvedon...;)

    SvaraRadera
  3. Hahaha, tja inte vet jag om det vore att föredra framför alvedon i mitt skick men det är klart; Gubben skulle ju bli gla', moahahaha =D
    Atjoo! Kram Milla

    SvaraRadera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...