Alla vi som gillar Maria

fredag 15 februari 2013

Fredagsfräckis!


En dag medan Sonja var gravid så gick hon in på banken. Där ställde hon sig snällt i

kön och väntade på sin tur, men rätt vad det var så kom det in tre rånare och rånade banken.

Det blev skottlossning och Sonja träffades av tre kulor i magen. Hon fördes till sjukhus

och de fixade till henne, men när hon skulle åka hem frågade hon oroligt doktorn om sitt barn.

"Åh, det är ingen fara med dina barn. Du ska ha trillingar och de har varsin kula i magen.

Men det är inget att oroa sig över. De kommer ut den naturliga vägen så småningom."

Tiden gick och Sonja fick sina trillingar, två flickor och en pojke. Så en dag när barnen

just blivit tonåringar kommer en av flickorna in till sin mor och säger:

"Mamma. Det hände något konstigt när jag var på toaletten förut: Det small till i toaletten

och när jag tittade ner låg det en kula där."

"Jaså, den kom ut till slut," sa Sonja och berättade för sin dotter om vad som hände på banken

för en massa år sedan.

Nästa dag kommer den andra dottern in, berättar samma sak och Sonja förklarar allt för

henne också. En vecka senare kommer pojken in till mamman:

"Mamma, det har hänt något konstigt..."

"Har det? Kom det en kula i toaletten när du var där?"

"Nej, jag var på mitt rum och onanerade och när det gick för mig så sköt jag hunden!!"

Ha den allra bästa fredagen alla fina ♥ 
Det ska jag ha!!

6 kommentarer:

  1. Ha ha ha, den var lite annorlunda :-) Ha en bra helg vännen, kram!

    SvaraRadera
  2. Varför lär jag mig aldrig att inte ha munnen full med kaffe medan jag läser dina fredagsfräckisar...
    Ha en fin helg! kram!

    SvaraRadera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...