Alla vi som gillar Maria

fredag 26 oktober 2012

Nu är det färdiggnällt (för denna gången....)

Bland det värsta jag vet är folk som gnäller. Såklart att man får gnälla när det är befogat men folk som gnäller hela tiden om A L L T står inte högt på min lista.
Då förstår ni att jag själv inte står så högt i kurs hos mig själv just nu va??
Men nu har jag tyckt synd om mig själv i 4 dagar - nu får det minsann räcka!!

Därför ska jag nu försöka skärpa till mig. Det finns ju trots allt värre saker här i livet än att vara lite hjärtsjuk. Det där ska jag nog göra en lista på i dag. Men först ska ni såklart få en fräckis. Det är ju trots allt F R E D A G!!



Kajsa hade försökt att gå ner i vikt i många år. En dag såg hon ett erbjudande i tidningen.

__________________________________________ 
Prova den senaste metoden att gå ner i vikt!

1. Gå ner 10 kilo på fem dagar. 

2. Gå ner 20 kilo på tre dagar.

3. Gå ner 30 kilo på en dag!
(Obs! endast för proffs) 
___________________________________________

Hon ringde genast och beställde. Hon började med erbjudande 1.

Nästa dag ringde det på dörren och där stod en muskulös ung kille endast iklädd med

tajta shorts och löparskor.

Han hade också med sig en skylt där det stod… 

”Fångar du mig är jag din." 

Hon började genast att jaga honom.

Efter några timmar jagande fångade hon killen och så älskade de som besatta i fem dagar.

När kille gått ställde Kajsa sig på vågen och mycket riktigt hon hade gått ner 10 kilo.

Nöjd med resultaten bestämde hon sig för att prova nästa erbjudande.

Hon ringde till företaget och sa till expediten;

”Jag vill beställa erbjudande nr 2. 
Jag vill gå ner 20 kilo på tre dagar" 

Expediten undrade; ”Är frun säker? Jag måste påpeka att detta är inte något för

nybörjare eller hjärtsjuka”!

Hon svarade malligt; ”Ja, jag tar risken!" 

Tidig nästa dag ringde det på dörren. Hon öppnade och där stod en pudding

som lätt kunde förväxlas med Brad Pitt.

Helt naken, endast iförd löparskor och skylten med texten:

”Fångar du mig är jag din." 

Hon jagade glatt honom i flera timmar. När hon hade fångat honom älskade de som besatta

Och efter tre dagar hade hon mycket riktigt gått ner 20 kilo. 

Nu tänkte hon; “Jag slår på stort”

Hon ringer och beställer erbjudande nr 3. Minus 30 kilo på en dag! 

Nästa dag när det ringde på dörren, var Kajsa väl förberedd,  iklädd sexiga kläder och med glimten i ögat, öppnade hon dörren och där stod... 

En man...

...en motbjudande filur endast iklädd löparskor och en skylt med texten : 

"Om jag fångar dig, ÄR DU MIN!!!

Ha den allra bästa fredagen alla fina och tack för alla värmande kommentarer. Ni är bäst ♥

3 kommentarer:

  1. Haha den var riktigt lustig ju. :)
    Dagen till ära kan jag bifoga en lustig en som jag nyss läste i ett annat forum;
    "Den store jägaren kom in på basen och skröt om att han kände igen hudar och kulhål på nedfallet vilt. Han sa;
    - Knyt för en ögonbindel, ta fram lite öl och djurhudar så ska jag tala om vad det är för djur.
    Vadet antogs och hudarna togs fram. Han började med att känna på det första skinnet och sa;
    - En antilop, skjuten med en 22a.
    Vilket var rätt. En öl till honom. Nästa skinn var en tiger, skjuten i hjärtat med en 308a.
    Rätt igen och en ny öl. Och så fortsatte det.
    Efter många öl raglade han hem. Då han vaknade på morgonen så såg han att han hade fått en riktig blåtira och sa till sin fru:
    - Visserligen var jag full igår, men jag slogs väl inte?
    - Näää, svarade frun, det var jag som gjorde det där!
    Du kom hem och la dig, satte handen innanför mina trosor, gnuggade lite och sen sa du:
    - Skunk, dödad med yxa!

    Hoppas att du får en fin fredag. :)

    SvaraRadera
  2. Hahahahahahaaaa!
    Annas här ovan var ju också fin :-D
    Ha en go helg
    Kranm

    SvaraRadera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...