Alla vi som gillar Maria

söndag 21 oktober 2012

En bra medicin

när man har en dålig dag är att tillbringa några timmar med goda vänner.
Det gjorde jag i går kväll.
Så här bra hade vi det.

Först åt vi en god middag. Fläskfilégryta med champinjoner och kantareller

Sen åt vi en god en god efterrätt, äppelkaka med vaniljsås


Sen valde vi en film. Det tog en stund. På bilden ser ni kanske 1/3 av filmerna som fanns att välja på.


Här satt vi och tittade på filmen. Värdinnan Eva försökte hinna ur bild. Det gick sådär.

Som på bio. Fast hemma.


I dag mår jag bättre men ska ta lite medicin ändå. 
I dag ska jag nämligen gå på kondis med min familj och sen ska vi bowla.

Vad ska du göra i dag?

5 kommentarer:

  1. Goda vänner är en perfekt humörhöjare, som funkar perfekt en dålig dag!
    Men... vad blev det för film?
    Kram o ha en skön kondis-söndag

    SvaraRadera
  2. såna biofåtöljer vill maken ha

    SvaraRadera
  3. Vilken fest. Jag antar att benen fick vila i en av de där sköna fåtöljerna. Idag ska jag INTE bowla. Det räckte med gårdagens 8 serier. Kram

    SvaraRadera
  4. Vänner är balsam för djälen. Och hjärtat. Kram!

    SvaraRadera
  5. Vänner är rena rama styrketåren och det är väl tur det :) Bowling är kul! Vi ägnar dagen åt att snickra i det ruggiga grå vädret. Kram

    SvaraRadera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...