Alla vi som gillar Maria

fredag 24 augusti 2012

Ibland har jag extra mycket otur när jag tänker.....

Ni som följer Jess vet att hon har varit i USA ganska nyligen. När jag läste hennes inlägg om Everglades fick jag värsta nostalgikänslorna och tänkte tillbaka på året när jag bodde i Florida.  Jag lyckades dessutom inbilla mig (och Jess) att det var samma kille som jobbade kvar med alligatorerna fortfarande.

Jag var tvungen att plocka fram mitt fotoalbum för att jämföra. Om du trycker här får du se hur han ser ut som jobbar där i dag.

Och här är han som jobbade när jag var där. För 20 år sen.....



Och bara för att jag vet att ni kommer berätta hur söt jag är OCH för att ni ska få se att jag minsann oxå har hållit i en alligator så slänger jag med en bonus. Eller två.




Ni som inte läst sanningen om män fredagsfräckisen - klicka tillbaka ett inlägg!!

6 kommentarer:

  1. Hahahaha! Vem vet? Kanske är det samma kille! Det liknar onekligen varandra, men om det var 20 år sedan... jaja, vi åldras ju olika och krokodilkillen kan ju varit 20 på ditt foto! :)

    Gillar frillan! ;) På dig alltså!

    SvaraRadera
  2. Tack för länken förresten!

    SvaraRadera
  3. det kanske är hans bror....tror att krokodilerna käkat upp honm : )

    SvaraRadera
  4. Ser ut som om du håller den där ungen med skräckblandad förtjusning :-) kram

    SvaraRadera
  5. Fy vilken fuling. Att du tordes hålla i den!
    Kram!

    SvaraRadera
  6. Javisst är du söt, mycket sötare än alligatorn!

    SvaraRadera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...