Alla vi som gillar Maria

måndag 13 augusti 2012

Får jag vara besvärlig

och be er sova med hållna tummar i natt??

Jag har nämligen inte hört något om mina provsvar. De brukar alltid ringa så fort de fått svaren.

Antingen har de inte ringt för att mina värden har börjat röra på sig och de tycker att jag kan lika gärna vänta med besked tills brevet kommer i morgon.

Eller så stampar mina värden fortfarande på samma plats och de har trummat ihop specialstyrkan för att komma på en lösning.

Jag vet vilket jag vill tro på. Fast med min otur är det väl det andra alternativet som stämmer......

Om vår postgubbe är tillbaka från sin semester får jag och ni besked framåt 14-tiden. Har han fortfarande semester får vi vänta till kvällen. Typ.

Ni som följer mig på Instagram vet att jag har varit på bio ikväll.
Ni som inte har Instagram - skaffa det. Då får ni reda på först av alla när jag går på bio. Ni får även reda på massa andra livsnödvändiga saker. Som vad folk äter till exempel. Och hur svettiga de är efter sina gympass. Och att om man går på bio i rosa byxor skär det sig mot de vinröda sätena.
Vi var 7 personer som gick på bio tillsammans. Så många har jag aldrig varit på bio med om jag bortser från när jag varit på bio med skolan.

Vi såg senaste Batman-filmen. Har ni inte sett den - gör det. Och så lägg upp det på Instagram så att jag får reda på att ni lyder mina råd.

Ha det bäst!!


9 kommentarer:

  1. Håller tummarna och följer dig nu på Instagram! Kram

    SvaraRadera
  2. Haha! Jag förstår nu att det är livsviktigt att ha Instagram. Milda makter så mycket jag har gått mist om. Håller tummarna hårt för dig. Kram

    SvaraRadera
  3. Jag lovar inte att gå på filmen men jag har lagt till dig på Instagram! Nettan8 är jag!

    SvaraRadera
  4. Jag tror jag har dig där...visst? Har inte fattat hur allt funkar än...:P

    SvaraRadera
  5. Batman skojar du?? Kan man verkligen se på sånt...jag tvivlar, eller är så är jag bara tråkig;-)

    SvaraRadera
  6. Det kanske är som på min vårdcentral. Fyra började sin semester och fyra kom tillbaka. En doktor är sjuk sedan mitten av förra veckan. De hann nog inte höra av sig till dig idag. Jag kan sova hur som helst så det är inga problem för mig att sova med hållna tummar. God natt!

    SvaraRadera
  7. Jag tar ett stadigt grepp om tummarna och hoppar i bingen. Hoppas verkligen att du får ett bra besked i morgon. Sov gott!

    SvaraRadera
  8. Som du ser är det helt och hållet ditt fel att jag är vaken så här sent. Jag borde lagt mig för länge sedan men det GÅR ju inte att sova och hålla tummarna samtidigt!!!

    För sjutton!

    Kan du vara snäll och meddela mig så fort jag får gå och lägga mig, för det börjar redan bli jobbigt att hålla mig vaken...

    Och så en massa kramar på det! :)

    SvaraRadera
  9. Hoppas såå att du får ett bra besked! //M

    SvaraRadera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...