Alla vi som gillar Maria

tisdag 3 juli 2012

Bara en vanlig mamma

Idag är det beachfotboll i Åhus.

Pontus och Julia spelar inte boll längre så idag är jag ingen fotbollsmamma som står med kameran i högsta hugg samtidigt som jag hoppar och studsar vid sidlinjen. Idag är jag bara en vanlig mamma som följer med sin dotter för att heja på hennes pojkvän som spelar i ett av lagen. 

Förra året spelade både Pontus och Julia och efter en hel dag vid sidlinjen såg jag ut såhär.




Det ändrar jag oxå på i år.


8 kommentarer:

  1. Ajdå - det där såg ömt ut! Där lärde du dig nog en grym läxa the hard way!

    Kram!

    SvaraRadera
  2. I år står du toppless så att du slipper randen, eller hur? ;-)

    SvaraRadera
  3. AjAjAj......Tur du lärde dig/Ha en underbar dag!

    SvaraRadera
  4. haha skrattar åt Mallans kommentar

    SvaraRadera
  5. Ajajaj...nu har du två alternativ:
    - följ Mallans tips
    - smörj in hela dig med solfaktor 50

    SvaraRadera
  6. Haha, snygg bonnbränna, not!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Aj, se nu till att köpa rejält med solskyddsmedel på Apoteket. Ingen repris i år tack.

    SvaraRadera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...