Alla vi som gillar Maria

onsdag 2 maj 2012



Jag är ju en vän av ordning och redan när jag gjort något två gånger sitter rutinen så hårt rotad att jag inte har något större val än att fortsätta.

Därför kommer det att bli "Gissa kändisen" även fortsättningsvis på onsdagar.

Vilken tur att ni tycker det är lika roligt som jag tycker!

Visst??

Vem döljer sig bakom mosaiken i dag?




  • Hon har en man och två hundar.
  • Hon gillar inte att jäkta.
  • Hon har alldeles nyligen gått i pension.
Och vid detta laget har ni väl koll på det där med cyberapplåden och så??


8 kommentarer:

  1. Fru Gårman är det, så klart!

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Jag håller med Joanna. En typisk skylt vid ögergångstället.

    SvaraRadera
  3. Hm, jag gissar på Fru Gårman men inte fasiken är hon såå gammal?

    SvaraRadera
  4. Åh denna var enkel. Det är ju Fru Gårman!

    SvaraRadera
  5. Den var nästan för lätt - Fru Gårman naturligtvis!

    SvaraRadera
  6. Hahahahaha!!! Hon har inte gått i pension, hon har bara kastat sitt alterego på tippen och blivit Anne med e. :D

    SvaraRadera
  7. Haha! Den var enkel, Fru Gårman! :)

    SvaraRadera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...