Alla vi som gillar Maria

torsdag 15 mars 2012

Han har gjort det igen!!

Min fantastiska sambo har överträffat sig själv denna gången.

När vi köpte vårt hus visste han inte så väldigt mycket om att renovera hus men han har lärt sig under resans gång. Vi har haft mycket hjälp av svärfar men det tyngsta lasset har sambon dragit själv och med den äran.

Och nu skulle jag vilja säga att han är fullärd.

Titta själva vilket underbart badrum han gjort till våra barn!

OBS!! Hon i spegeln har inte sambon varit med och gjort!! Henne får andra ta åt sig äran för ;)


Så efter att ha varit 5 st om ett badrum de senaste 8 åren har vi nu två badrum!!

Därför är det ju fritt fram att pimpa mitt vårt badrum med lite vuxenpynt!!

I helgen var vi ju på det stora möbelvaruhuset och där hittade jag dessa söta parfymflaskor.


Jag trodde i mitt stilla sinne att det bara var att skruva av korken på den riktiga parfymflaskan och hälla över i den nya flaskan.

Men se det gick inte!!

Den där spraykorken sitter ju som berget och nu vill jag veta hur jag ska få av den utan att halshugga flaskan!

Tips??

Någon??

Tack på förhand!

 

14 kommentarer:

  1. BRA JOBBAT! Men det där med parfymflaskorna är inte riktigt mitt bord ;) Lycka till!

    SvaraRadera
  2. Hur snyggt som helst!! Snyggt jobbat av din make.
    Hm, parfymflaskorna, hm IKEA, hm en sådan där liten vrid-mojäng-nyckel eller vad den nu heter. Kan en sån vara lösningen *blink, blink*
    Önskar dig en fin dag.

    SvaraRadera
  3. Fint!! Duktigt gjort, både badrum och kvinnan i spegeln! :)

    SvaraRadera
  4. Åh, här var det också badrum. Snyggt!
    Flaskorna? nää, sorry vet ej!

    SvaraRadera
  5. Väldigt bra jobbat! Snyggt!

    SvaraRadera
  6. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  7. Skrev en kommentar med en massa felstavat så därför tog jag bort den. Din sambo har verkligen gjort ett bra jobb.

    SvaraRadera
  8. Vad duktig han är! Nä du, de gånger jag "öppnat" mina parfymflakor har varit när jag tappat dem i golvet.....

    SvaraRadera
  9. Snyggt och härligt med två badrum

    SvaraRadera
  10. Vad fint det blev, så duktig han e! Det är kul att göra om.

    Kram

    SvaraRadera
  11. Superfint! Har tyvärr inget förslag vad gäller parfymflaskorna. Det finns ingen öppning i botten eller på något annat konstigt ställe?

    En fråga; hur skriver du ditt namn på fotona?

    SvaraRadera
  12. Finfint badrum! Åh så skönt att slippa trängas i ett badrum. Skulle också vilja ha två, i alla fall på mornarna..

    SvaraRadera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...