Alla vi som gillar Maria

tisdag 24 april 2012

En helt vanlig måndag kväll

fast med en liten guldkant hade jag i går.

Jag och fyra arbetskamrater träffades för en härlig kväll tillsammans.

Det är ju inte så ofta vi har möjlighet att prata på jobbet.

Sannolikheten att vi har rast tillsammans är ganska liten så det blir att man kanske byter några ord när det är lugnt i kassan.

Men nu hade vi alltså en hel kväll till vårt förfogande och jag vill påstå att vi utnyttjade den till max.

Mycket god mat, mycket god dricka eftersom jag körde blev den goda drickan i mitt fall Fanta och många goda skratt.

En bidragande orsak till att vi skrattade var värdinnans X-box Kinect som användes flitigt under kvällens lopp.







Och nu fick ju ni oxå er ett gott skratt!

Det bjuder vi på!


4 kommentarer:

  1. Låter som en härlig kväll men vilket spel var det? Ha en fin dag idag!

    SvaraRadera
  2. Ser ut som att ni hade en grym kväll. :)

    SvaraRadera
  3. Att ha arbetskamrater man gillar så mkt att man vill umgås med dom, det är guld värt. :)

    SvaraRadera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...