Alla vi som gillar Maria

söndag 4 mars 2012

♪♫♪ Lunka på lunka på ♪♫♪

Lång väg att gå - det har jag.

Men jag har kommit en bra bit på väg.

Denna veckan har jag kommit 83,6 km. Så långt kommer man om man går 117 672 steg.

Så ikväll letar jag efter en LÅNG säng i Ludvika.

Jag har nämligen växt flera meter efter allt ert beröm om min hjälteinsats idag. Ni är ju bara för gulliga ♥

I den här långa sängen ska jag läsa färdigt de sista sidorna i veckans bok så den återkommer jag till imorgon.

Puss på er allihop och sov gott!

Det ska jag göra. Ett rent samvete är den bästa huvudkudden!!


3 kommentarer:

  1. Du är värd all positiv feedback som du får! :)

    SvaraRadera
  2. Du är så himla bra! Själv tappade jag stegen där när farfar dog. Men jag ska ta tag i det... nån dag!

    SvaraRadera
  3. Nästan snart framme...eller i alla fall en bra bit på väg! Bra jobbat!

    SvaraRadera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...