Alla vi som gillar Maria

fredag 17 februari 2012

Don´t drink and drive



Idag har jag ingen tid över för er mina vänner. Jobb väntar från morgon till kväll.

Ska jag döma av gårdagens skörd av besökare och kommentarer så har ni inte tid för mig heller....

Men för er som tittar in här idag bjuder jag på en liten lärorik film med ett glasklart budskap.

Don´t drink and drive!!

För det måste väl vara alkohol inblandat i de här kvinnornas körstil i alla fall.

 För dålig på att köra bil kan man väl inte vara annars?

 Eller??







Ta det lugnt i trafiken idag - man vet aldrig vem man möter.

Ha det bäst!

5 kommentarer:

  1. Var alla förare verkligen kvinnor? Då speglar ju inte den filmen verkligheten. Ha en bra helg

    SvaraRadera
  2. Hahaha, man kan hålla sig för skratt. Det är ju inte speciellt roliga bilder vare sig det är män eller kvinnor bakom ratten.
    MEN jag är ju inte helt förvånad att det kan vara sånn som bildera visar, det kan man förstå når jag sett våra värsta bilförare som går på tv. Å andra sidan är ju inte det heller bara kvinnor där...

    SvaraRadera
  3. Hahaha, jag har sett denna video förut och jag skrattar varje gång. Hoppas man inte möter nån av dem på vägarna!

    SvaraRadera
  4. Tveksamt, men det skulle inte förvåna mig.
    Ha det fint!

    SvaraRadera
  5. Helt plötsligt kan jag anse mig vara en oerhört bra bilförare!!

    SvaraRadera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...