Alla vi som gillar Maria

fredag 13 januari 2012

Det är inte lätt att bli gammal...

Jaha - då var det fredag igen.

Då förmodar jag att ni kollar in här för att läsa en fräckis.

Det sista jag vill är ju att göra er besvikna så givetvis blir det en sån denna fredagen med!

Anders kom hem till sina farföräldrar och fann sin farfar sittandes i gungstolen på verandan – helt naken från midjan och neråt.

- Men farfar!? Vad gör du? utropade Anders chockat.

Den gamle mannen tittade trött mot horisonten utan att ta notis om sitt barnbarn.

- Farfar? Varför sitter du här på verandan utan några byxor på dig? frågade Anders igen.

Den gamle mannen tittade nu sakta upp på honom och svarade:

- Förra veckan satt jag här utan skjorta och då blev jag stel i nacken. Det här är din farmors påhitt…


Det sista som överger en människa är ju som sagt hoppet.

Så nu sätter jag mitt hopp till att jag hinner städa färdigt mitt skafferi idag så att Milla kan få den där bilden jag halvt om halvt lovade henne igår....

På återseende!

Kram


6 kommentarer:

  1. Hihi, vilken rolig historia.
    Skafferibilder är lika ok om de är ostädade =D Stressa nu inte för min skull, hahaha.
    Om det är till nå´n tröst så har jag fler otäcka bilder av sladdhärvorna i mitt hem idag.(varning för känsliga läsare)
    Önskar dig en riktigt härlig helg och du vet som Pippi sjöng;
    Städa, städa varje freda´...Hm, undrar om det gäller skafferier också *l* (läses med ironi)
    Kram Milla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Som tur är behöver jag inte städa skafferiet varje fredag!!

      Övriga huset städar jag varje dag känns det som....

      Radera
  2. Hahaha! Den va bra! Kanske man ska hålla i huvet fram till ålderns höst... ! *asgarv*

    SvaraRadera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...