Alla vi som gillar Maria

torsdag 27 oktober 2011

Stackars oss....

Jaha det funkade en dag i alla fall -  det där med träningen.....

Dottern är sjuk så idag blir det inte många knop.

Men mina 10 000 steg kan jag nog komma upp i - hon brukar vara ganska duktig på att ligga på soffan och kräva service när hon är sjuk.....

Jag får vara tacksam så länge det varar hoppas hon blir frisk snabbt!

Ikväll är det föräldraråd så då blir det heller något tränat.

Om jag fick bestämma så skulle jag ALLTID hinna med ALLT jag vill.

Och när jag ändå håller på så skulle jag bestämma att sjukvården bli mer jämlik....


5 kommentarer:

  1. Visst vore det underbart att bara göra det man vill och strunta i det man inte vill! Det är inte alldeles enkelt i den "vanliga vardagen", fast just här och nu är jag väldigt nära, och jag kan berätta att det är alldeles underbart!!

    SvaraRadera
  2. Jojo...ibland önskade man att dygnet består av fler timmar.
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  3. Själv önskar jag mig en klon. En som fick göra tråksysslorna så jag kunde syssla med det roliga. :)

    Underbar pappografibild!! :)

    SvaraRadera
  4. Hej Maria,
    vad glad jag blev över din kommentar. Det är alltid kul att nya ansikten och vad roligt att du vill haka på i min lite galna värld, hihihi.
    Ser en massa som jag vill läsa här hos dig så jag tar nog en kopp kaffe, som jag vissta hade lovat mig själv att sluta med,skratt, och läser här en stund.
    Hoppas du får en fin vab dag, kram Milla

    PS. Skrev jag att jag slänger in mitt lilla fejs i medlemslistan här brevid? På återseende =D DS.

    SvaraRadera
  5. Verkar som om förkylningstider är här! Och visst vore det bra om man gjorde allt man planerar och tänker! Men då måste nog dygnet skaffa sig lite flera timmar.
    Och pappografi är bara en tidsfråga innan det blir obligatoriskt ;)
    Kram

    SvaraRadera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...