Alla vi som gillar Maria

onsdag 26 oktober 2011

Skärpning!!

Den sista tiden har jag slarvat otroligt mycket med min träning.

Till största delen för att jag faktiskt har hittat en behandlingsform som jag mår kanonbra av.

Men därmed inte sagt att min kropp inte behöver träning.....

Jag kommer från och med idag rapportera här på bloggen vad jag utsatt mig själv och min kropp för varje dag!!  Här till vänster kan ni hålla koll så att jag sköter mig....

Målet är att få någon sorts form av träning varje dag - promenad, crosstrainer eller styrketräning.

Förhoppning är att komma upp i 10 000 steg/dag....

Nog sagt om detta - min blogg kommer inte att bli någon sorts träningsblogg inget ont om dem - det är bara inte jag.... utan jag kör på som vanligt!!

5 kommentarer:

  1. Jag måste börja skärpa mig jag med. Visserligen rör jag mig lite varje vecka, men jag märker en viss tendens till att det blir mer oregelbundet.
    Nu ska jag hålla ett öga på hur flitig du är!

    SvaraRadera
  2. Det låter väl som en alldeles ypperlig idé! Jag försöker att göra åtminstone "något" varje dag - fast somliga dagar blir det där "något" mindre än andra dagar, eller alldeles jättelitet!

    SvaraRadera
  3. Jag borde också skärpa mig, men

    1. det är för tråkigt
    2. vädret är alltid fel
    3. jag hinner inte

    Typiskt! ;)

    SvaraRadera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...