Alla vi som gillar Maria

tisdag 6 september 2011

Skenet bedrar

Något har förändrats på jobbet sen jag kom tillbaka efter semestern. Jag märker hur kunderna tittar på mig. Kanske tycker de att jag ser fräsch och utvilad ut efter min ledighet eller att jag blev ovanligt snygg efter mitt besök hos frissan. Häromdagen var det till och med en kund som frågade om hon fick fotografera mig och lägga ut bilden på Facebook! Det har mig veterligen ingen annan råkat ut för...

Även mina arbetskamrater verkar se mig med andra ögon. Vissa lägger huvudet på sned och frågar hur jag mår egentligen medans andra sneglar lite konstigt på mig, särskilt i lunchrummet.


Jag vet inte vad det beror på, det enda som förändrats är att jag har en ny vattenflaska.


Men vad är det för speciellt med det?!?

2 kommentarer:

  1. Konstiga människor! Alla går väl omkring med såna där? ;)

    SvaraRadera
  2. Det är väl helt enkelt oförklarligt. Alla har väl en vattenflaska?!
    Kram

    SvaraRadera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...