Alla vi som gillar Maria

måndag 5 september 2011

Kan det vara så??

I lördags natt (eller igår morse om vi ska vara noga) på den fantastiskt trevliga grisfesten kom jag och min sambo till att prata om en gammal kompis till mig som jag inte träffat på flera år. Igår eftermiddag när vi rufsiga och trötta var tvungna att köra inom en affär på vägen hem för att köpa hem någonting att äta, någonting att dricka så  sprang jag på just denna kompis i pastagången! Jag ska kanske nämna att vi handlar i denna affär typ aldrig. Anledningen till att vi handlade här igår var att jag inte var så sugen på att handla på jobbet i mysbyxor och med håret på ända! Min gamle kompis måste verkligen ha tyckt att jag chanserat sen vi träffades sist men han kramade om mig och låtades som ingenting....

Visst är det konstigt när sånt här händer?! Jag tycker att det händer ganska ofta att jag tänker på/pratar om någon som jag inte sett på länge och vips så uppenbarar de sig! Är det något undermedvetet som spökar? Visste jag egentligen att jag skulle träffa honom igår och var det därför jag pratade om honom några timmar innan?

I såna fall ska jag genast skriva ner alla siffror jag tänker på från och med nu. Det kan ju vara nästa veckas rätta Lottorad...


OBS! Handen på bilden har inget med personerna i texten att göra. Inte siffrorna heller.

1 kommentar:

  1. Hahaha...så där har jag också tänkt. Inte det där med siffrorna.Men det var nog en bra idé :)
    Kram!

    SvaraRadera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...