Alla vi som gillar Maria

måndag 26 september 2011

Monday blues

Varför har du varit så nere idag frågade en arbetskamrat mig när det var dax att gå hem ikväll?

Jag vet inte svarade jag helt sanningsenligt.

Ni vet den där känslan man har i kroppen när man gråtit. Riktigt mycket. Den där känslan av tomhet eller vad det nu än är man känner.

Den känslan har jag haft hela dagen. Kan ha något att göra med att jag var på massage i morse. Enligt min massör var jag superspänd i axlar och nacke och det kändes när han masserade. Fy satan vad ont det gjorde. Men jag grät inte. Fast min kropp gjorde kanske.......

3 kommentarer:

  1. Jag blir också deppig av massage. Hoppas det bara är det! Kram

    SvaraRadera
  2. De e en naturlig reaktion i kroppen efter massage! KRAM Jennie

    SvaraRadera
  3. Jag har sådana dagar med eller utan massage. Hoppas det känns bättre idag! Kramen! (ska skirva awardengrejen när min hjärna funkar igen.)

    SvaraRadera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...