Alla vi som gillar Maria

tisdag 27 september 2011

Det är en itsy bitsy teenie weenie yellow polka dot bikini

Jag var på stan igår och tänkte investera i en ny bikini inför min kommande resa till varmare breddgrader. (Ja ni läste rätt - snart får ni klara er utan mig en hel vecka....)

När jag botaniserar runt bland bikinisarna börjar jag fundera på vem som har bestämt det här med kupstorlekarna, varför de har olika bokstäver och vad de olika bokstäverna egentligen betyder. Visst har ni oxå alltid undrat det???

Men nu behöver ni inte undra längre - jag har en förklaring!! I alla fall till bokstäverna...














                                                     


Fullkomligt logiskt! Eller hur?

Och så vill jag hälsa Susanne välkommen till familjen!





7 kommentarer:

  1. Haha! Tack för den förklaringen, jag har också alltid undrat, nu vet jag.

    Mitt uppdrag är utfört och jag har nu skickat vidare. Tänkte att du kanske ville veta det... :)

    SvaraRadera
  2. Godkännes ej! Vi kan nog inte klara oss en hel vecka utan dig ;-)

    Men det här var ju bra att ha i åtanke när det är dags för ny bikini, tack!

    SvaraRadera
  3. Haha så jäkla bra!!
    Va? Ska du resa bort? Bara så där?
    Jaha... vi får väl klara oss utan dig då, men du måste visa bilder sen :)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Fullkomligt logiskt! :D
    Ha det så gott på semestern

    SvaraRadera
  5. Hahahahahaha! Tack för att man inte har "framfall" än... ;)
    Tack för välkomnandet.
    Kram

    SvaraRadera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...